• 3a_mp2020_1.jpg
  • 3a_mp2020_2.jpg
  • 3a_mp2020_3.jpg
  • 3a_mp2020_4.jpg
  • 3a_mp2020_5.jpg
  • 3a_mp2020_6.jpg
  • 3a_mp2020_7.jpg
  • 3a_mp2020_8.jpg
  • 3a_mp2020_9.jpg
  • 3a_mp2020_10.jpg
  • 3a_mp2020_11.jpg
  • Adrija Ramanauskaitė  verb.jpg
  • Akvilės Vilimaitės 1d.jpg
  • Akvilės Vilčinskaitės 1d.jpg
  • Arono Vareikos 1d.jpg
  • Augusto  Urbono 1d.jpg
  • Aurikos Vėžytės 1d.jpg
  • Deimilės Jasinavičiūtės 1d.jpg
  • Dominyko Puidoko 1d.jpg
  • Dovydo Butkaus 1d.jpg
  • dv1.jpg
  • dv2.jpg
  • dv3.jpg
  • dv4.jpg
  • dv5.jpg
  • dv6.jpg
  • dv7.jpg
  • dv8.jpg
  • dv9.jpg
  • dv10.jpg
  • dv11.jpg
  • dv12.jpg
  • dv13.jpg
  • Eimantės Paukštytės 1d.jpg
  • Eirida Baronaitė verba.jpg
  • Ema Urbanočiūtė natiurm.jpg
  • Emos Banytės 1d.jpg
  • Guostė Vaičiūnaitė natiurm.jpg
  • Jokūbo Ramanausko 1d.jpg
  • Karina Valmaitė įdomu.jpg
  • Luknės Ribakovaitės 1d.jpg
  • Lukrecijos Audickaitės 1d.jpg
  • Mato Baltrėno 1d.jpg
  • Mato Pukėno 1d.jpg
  • Mato Stepaniuko 1d.jpg
  • Rėjaus Juškėno 1d.jpg
  • Saulė Paukštytė darb.jpg
  • Smiltės Aleliūnaitės 1d.jpg
  • techno_d_01.jpg
  • techno_d_02.jpg
  • techno_d_03.jpg
  • techno_d_04.jpg
  • techno_d_05.jpg
  • techno_d_06.jpg
  • techno_d_07.jpg
  • techno_d_08.jpg
  • techno_d_09.jpg
  • techno_d_10.jpg
  • Tomas Mikalavičius koliažas.jpg
  • Urtė Zabarskaitė įdomu.jpg
  • Viltė Rudzinskaitė verb.jpg

Žaidimai psichologo kabinete

Žaidimai psichologo kabinete

„Žaidimas yra tam tikras malonumas, kurio labai reikia susiduriant su pasaulio tikrove. Žmogui tenka patirti nemažai išmėginimų, kartais net sunkiai pakeliamų. Žaisdamas vienas ar su grupe, jis gali rasti sprendimus, padedančius įveikti keblią situaciją”, - teigia vaikų psichiatras Patrisas Hueras. Anot jo, ,,pavojinga manyti, kad darbas ir žaidimas prieštarauja vienas kitam. Kaip tik daugiausiai išmokstama žaidžiant. Įgūdžiai geriausiai susiformuoja tada, kai su malonumu tyrinėjama ir atrandama kas nors naujo, panaudojamos naujos idėjos ar  daiktai”. Įvairiuose literatūros šaltiniuose rašoma, kad vaikams kur kas įdomiau laiką leisti naršant interneto platybėse ar žaidžiant kompiuterinius žaidimus, kai kuriems nesiseka reikšti jausmų, sunkumai bendraujant ne virtualioje erdvėje. Žaisti kompiuterinius žaidimus nėra blogai, jei jie neužima didesnio žmogaus dienos laisvalaikio. Jei ne kompiuteriniai žaidimai, tai tuomet natūraliai kyla klausimas: ,,ką dar būtų galima veikti mokykloje per ilgasias pertraukas, be to, kad kai kurie skuba į biblioteką, skaityklą, kiti žaisti lauko žaidimus ?

Tad, išsikeltas tikslas: ieškoti būdų, kaip kūrybiškai organizuoti mokinių laisvalaikį.

Yra žinoma, kad žaidimai neatsiejami nuo socialinių įgūdžių ugdymo ar/ir ugdymosi. Todėl, mokiniai mokosi pozityviai bendrauti, bendradarbiauti, įvardyti emocijas, ugdytis loginį mąstymą, dėmesio sutelktumą, empatiškumą, kūrybiškumą bei fizinį aktyvumą. Jie žaisdami atpažįsta savo stipriąsias puses, džiaugiasi asmeniniais ir grupės mokinių pasiektais rezultatais. Užsiėmimų metu gerą nuotaiką mums padeda palaikyti įvairių radijo stočių „Radiocentras“, „M-1“, Zip FM“ bei įvairių kompozitorių, dainininkų muzikiniai kūriniai.

Bendravimas su mokiniu per kūrybą (piešimą, lipdymą, karpymą, klijavimą, muzikavimą) labai svarbus tiek tarpusavio ryšio kūrimui, tiek mokinio emocijoms, pasitikėjimui savimi, skonio lavinimui ugdyti.

Kas iš to? Įvairesnė veikla vienoje vietoje, mažiau „nieko neveikimo minučių“, mažiau vietos netinkamam elgesiui, didesnis dėmesys aktyvesniems žaidimams bei tiesioginiam - kontaktiniam bendravimui. Pasak psichiatro Patriso Huero, ,,jei nebus pakankamai žaista vaikystėje, vėliau, ypač paauglystėje, dėl to gali kilti rimtų padarinių”.

Tikėtina, kad šie psichologo vedami užsiėmimai mokiniams buvo naudingi ne tik praėjusiais, bet bus prasmingi ir šiais mokslo metais.

Tad visiems mums kūrybiškų, neišsenkančių minčių bei turiningo laisvalaikio - nors trumpam, be kompiuterio ir kitų išmaniųjų technologijų.

Nuotraukų galerija

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Partneriai ir draugai

Pamokų laikas

clock 1 pamoka  8.00  – 8.45
2 pamoka  8.55  – 9.40
3 pamoka 9.50 – 10.35
4 pamoka 10.55 – 11.40
5 pamoka 12.00 – 12.45
6 pamoka 13.00 – 13.45
7 pamoka 13.55 – 14.40