• 20191011_111311.jpg
  • 20191011_111834.jpg
  • 20191011_113043.jpg
  • Adrija_1a.jpg
  • Aironas_K_4a.jpg
  • Arielis_G_3c.jpg
  • Arija_M_1a.jpg
  • Auguste_1c.jpg
  • Austeja_P_3c.jpg
  • Darija_B_3c.jpg
  • Deimante_S_4c.jpg
  • Dominykas_P_1a.jpg
  • Dovydas_D_3c.jpg
  • Goda_2a.jpg
  • Justina_Š_3c.jpg
  • Laurynas_Š_3c.jpg
  • Lukas_N2_2c.jpg
  • Lukas_N_2c.jpg
  • Marta_1a.jpg
  • Martynas_Š_3c.jpg
  • Neila_T_1a.jpg
  • Ornelijus_S_4a.jpg
  • SKM_C22719101110260.jpg
  • SKM_C22719101110270.jpg
  • SKM_C22719101110271.jpg
  • SKM_C22719101110280.jpg
  • SKM_C22719101110281.jpg
  • SKM_C22719101110282.jpg
  • SKM_C22719101110290.jpg
  • SKM_C22719101110291.jpg
  • SKM_C22719101110292.jpg
  • SKM_C22719101110300.jpg
  • SKM_C22719101110301.jpg
  • SKM_C22719101110302.jpg
  • SKM_C22719101110310.jpg
  • SKM_C22719101110311.jpg
  • SKM_C22719101110320.jpg
  • SKM_C22719101110321.jpg
  • SKM_C22719101110322.jpg
  • SKM_C22719101110330.jpg
  • SKM_C22719101110331.jpg
  • SKM_C22719101110332.jpg
  • SKM_C22719101110340.jpg
  • SKM_C22719101110341.jpg
  • SKM_C22719101110342.jpg
  • SKM_C22719101110350.jpg
  • SKM_C22719101110351.jpg
  • SKM_C22719101110352.jpg
  • SKM_C22719101110360.jpg
  • SKM_C22719101110361.jpg
  • SKM_C22719101110362.jpg
  • SKM_C22719101110370.jpg
  • SKM_C22719101110371.jpg
  • SKM_C22719101110380.jpg
  • SKM_C22719101110381.jpg
  • SKM_C22719101110382.jpg
  • SKM_C22719101110390.jpg
  • SKM_C22719101110391.jpg
  • SKM_C22719101110400.jpg
  • SKM_C22719101110401.jpg
  • SKM_C22719101110410.jpg
  • SKM_C22719101110411.jpg
  • SKM_C22719101110412.jpg
  • SKM_C22719101110420.jpg
  • SKM_C22719101110421.jpg
  • SKM_C22719101110440.jpg
  • SKM_C22719101110441.jpg
  • SKM_C22719101110442.jpg
  • SKM_C22719101110443.jpg
  • SKM_C22719101110450.jpg
  • SKM_C22719101110451.jpg
  • Vytaute_M_2a.jpg

Vasaros akcentai

Užsienio autoriai (Hallahan ir Kaufman, 2003) yra pasakę, kad ,,kiek daugiau turėtume žymių menininkų ir mokslininkų, jeigu visiems talentingiems vaikams būtų suteiktos galimybės ir užtikrintas lavinimas visapusiškai atsiskleisti jų talentui?

Niekada to nesužinosime, tačiau tikrai neapsiriksimę pasakę, kad jų būtų daug daugiau”. Tad ankstų birželio 18 dienos rytą, pradinių klasių vasaros stovyklos mokiniai rinkosi į progimnazijos psichologės vedamus kūrybiškumo ugdymosi užsiėmimus, pavadinimu ,,Vasaros akcentai”. Kadangi ši veikla reikalavo ne tik kūrybiškų minčių, bet ir ištvermės, kruopštumo, dėmesio sutelktumo, specialistui į pagalbą vesti užsiėmimus buvo pakviesta ir PUG mokytoja Alina Stanionienė. Užsiėmimų pradžioje, dirbant su įvairiomis priemonėmis, vaikams buvo pristatytos saugumui užtikrinti esminės elgesio taisyklės bei priemonės autorinių kūrinių atlikimui. Pradinukai džiaugėsi, kad kuriant individualius darbus, galėjo naudotis ne tik pieštukais, flomasteriais, bet ir vaškinėmis kreidelėmis, dekoratyviniais spalvotais akmenukais, blizgučiais, žvyneliais, o vietoje teptukų naudoti kokteilių šiaudelius bei savo rankų pirštukus. Mažieji kūrėjai buvo patikinti bei padrąsinti, kad negražių darbų nebūna, kai juose matoma šiluma, spalvos, šypsena bei laisva kūryba. Užsiėmimų pabaigoje tie, kurie pageidavo, turėjo galimybę akmenukais bei žvyneliais pasipuošti ir savo batus. Pasak C. R. Rogers (2005) ,,mes linkę ugdyti ne laisvus, kūrybingus ir originalius mąstytojus, bet konformistus, stereotipiškus asmenis, individus, kurie turi ,,užbaigtą” išsilavinimą.” Manome, kad vasaros stovyklos vaikų kūrybinė veikla paprieštaravo šiam mokslininko teiginiui, tai yra, po šių užsiėmimų jie įgijo įvairių žinių, neturėdami nei menininko išsilavinimo, nei diplomo.

Informaciją parengė psichologė Daiva Šidlauskienė

Nuotraukų galerija

Partneriai ir draugai

Pamokų laikas

clock 1 pamoka  8.00  – 8.45
2 pamoka  8.55  – 9.40
3 pamoka 9.50 – 10.35
4 pamoka 10.55 – 11.40
5 pamoka 12.00 – 12.45
6 pamoka 13.00 – 13.45
7 pamoka 13.55 – 14.40