Menu Close

ETwinning projektas „STEAM su žaidimais“ – kūrybiškas mokymasis per žaidimus

2024–2025 mokslo metais mūsų mokykla dalyvavo tarptautiniame eTwinning projekte „STEAM su žaidimais“, kuriame bendradarbiavo aštuonios šalys: Turkija, Lietuva, Italija, Bosnija ir Hercegovina, Portugalija, Gruzija, Graikija ir Rumunija. Šiame projekte dalyvavo 22 mokytojai ir 170 mokinių. Projekto koordinatorius mokytoja iš Turkijos – Damra Belemir Büyükfırat. Tai buvo į įgūdžius orientuota iniciatyva, skirta pradinių klasių mokiniams, kuri siekė skatinti jų susidomėjimą mokslu, technologijomis, inžinerija, menu ir matematika – STEAM sritimis – per smagius, amžiui tinkamus žaidimus ir veiklas. Projekto tikslas – sukurti interaktyvią ir kūrybišką mokymosi aplinką, kurioje mokiniai lavintų: kūrybiškumą, problemų sprendimo įgūdžius, kritinį mąstymą, smulkiąją motoriką, mokslinio proceso suvokimą, tarpdalykinį mąstymą. Projekto veiklos buvo ne tik įdomios, bet ir prasmingos. Mokiniai mokėsi per patirtį, tyrinėjimą ir žaidimą:
 Tyrinėjo geometrines figūras – suprato jų savybes ir pritaikymą kasdienybėje.
 Modeliavo robotukus ir sukūrė su jais šešėlių teatrą – tai skatino kūrybiškumą, loginį mąstymą ir komandinius įgūdžius.
 Statė tiltus iš antrinių žaliavų – mokėsi konstrukcijos pagrindų, ekologijos ir tvarumo svarbos.
 Atliko eksperimentą „Ugnikalnis“ – susipažino su gamtos reiškiniais ir chemijos pagrindais.
 Piešė „Delniukų medį“ žaidimo principu – ugdė meninius gebėjimus, bendradarbiavo grupėse.
 Lankstė popierinius drugelius ir žaidė su jais sukurtą žaidimą – lavino motoriką, dėmesingumą bei taisyklių suvokimą.
 Konstravo raketą ir tyrinėjo jos skrydžio dėsnius – susipažino su fizikos pagrindais praktiškai ir žaismingai.
Derindami STEAM metodiką su žaidimais, sukūrėme aplinką, kurioje mokiniai galėjo: patirti mokymosi džiaugsmą, aktyviai įsitraukti į veiklas, kurti inovatyvius sprendimus realaus gyvenimo iššūkiams. Šis projektas leido mokiniams ne tik pažinti įvairias STEAM sritis, bet ir ugdyti bendradarbiavimo įgūdžius su bendraamžiais iš kitų šalių. Svarbi projekto dalis – tarptautinis ryšys ir kultūrinis bendravimas. Mokiniai ne tik dalinosi savo veiklomis TwinSpace platformoje, bet ir stebėjo, kaip žaidžia, mokosi ir kuria jų bendraamžiai iš kitų šalių. Tai skatino toleranciją, smalsumą, domėjimąsi kitomis kultūromis. Projektas „STEAM su žaidimais“ buvo puiki galimybė ugdyti XXI a. įgūdžius, derinant mokslą su kūryba ir žaidimu. Džiaugiuosi, kad mūsų mokyklos mokiniai turėjo galimybę būti šios iniciatyvos dalimi, mokytis smagiai ir prasmingai, o mokytoja – plėsti savo metodinį arsenalą bei bendradarbiauti su kolegomis iš kitų šalių.
https://steamwithgamesproject.my.canva.site/
https://youtu.be/RzEbGwK6yRI
https://youtu.be/TorSE8bb4Q8
https://youtu.be/nCmev7JdkFY

Informaciją pateikė 1c klasės mokytoja Diana Marmokienė

Skip to content
Būtinieji slapukai

Šiais slapukais aktyvinamos pagrindinės svetainės naršymo ar prieigos funkcijos. Be šių slapukų svetainė tinkamai neveiks.